Monday, May 23, 2011

3 Hari di Rompin


Hello ols, hari ni is my cuti after 3 days at Rompin, Pahang.

1st day. check in dekat Hotel Greenleave, Kuanatan. Affordable and comfortable!! Bayaran hanya RM 139.70 / day - 2 deluxe bed!! Wow!!! Aku xdapat nak put letak gambar sbb hp aku x siap repair lagi.

Besoknya kami ada meeting di Rompin, pasal penjualan tanah TOL. Hari yang sangat hangat dan panjang!! tapi deal berjaya dan buyer bersetuju untuk beli tanah ini. Alhamdullilah.

Dan, bagi 'merayakan' kejayaan deal ni, Boi, Jumi & Halim request to stay 1 more night lagi - sbb mereka nak p memancing. So kami pun mencari hotel untuk bermalam.

Selepas hotel ke - 5 baru kami dapat check in ( Tu pun last room ).

Rompin merupakan 'fishing paradise' - bagi 'pecandu aktivit ini'.

Kami menginap di ROMPIN BEACH RESORT dan aku dan Juliana menikmati suasana tepi pantai yang mendamaikan.




















Aku & Juliana mengedik di tepi pantai. Hehehe..

























Tu dia, cik kembang setaman beraksi di tepi pokok!!! Agak kembang sedikit di situ!!




















Tapi banyak betol binatang ni, bende ni menganggu ketenteraman aku un
tuk menikmati pemandangan pantai.
























Sehingga aku melompat ketakutan tetapi di dalam k
eadaan senyum gitu!!! :)


















Dan akhirnya kami pose mcm 'happy couple'!!!




With Love XOXO

No comments: